امکانات بالابرهای نفربر

کلید حد، تراز خودکار دو سویه کف، سیستم قطع برق برای نجات اضطراری، شیر پایین آورنده اضطراری دستی، پاراشوت و شیر سرعت غیر مجاز اشاره کرد.


امکانات بالابر نفربر



انواع بالابر نفربر


بالابر نفربر یا بالابر نفر انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان بالابر نفربر هیدرولیکی، آپارتمانی، برقی، ساختمانی، خانگی و نرده ای را نام برد.



- بالابر نفربر خانگی :

یک نوع بالابر پر طرفدار و کاربردی می باشد و از آن برای جابه جایی سالمندان و افراد ناتوان در منزل استفاده می کنند. این بالابر به شکل تمام کابین یا نیم کابین ساخته می شود و ابعادی بین 80*80 تا 120*120 دارد.


بالابر نفربر خانگی



- بالابر نفربر آپارتمانی :

در آپارتمان ها و ساختمان های چند طبقه که فاقد آسانسور هستند به کار می رود. عملکرد آن مشابه آسانسور است.


بالابر آپارتمانی



- بالابر نفربر نرده ای :

با نام بالابر پله هم شناخته می شود و برای جابه جایی سالمندان و افراد معلول در پله ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ساختار آن صندلی وجود دارد تا فرد بتواند بر روی آن بنشیند.


بالابر نفربر پله 



- بالابر نفربر ساختمانی :

در این بالابر شیر پایین آورنده اضطراری دستی و سیستم قطع برق برای نجات اضطراری وجود دارد.

[ بازدید : 7 ]

[ پنجشنبه 29 دی 1401 ] 15:19 ] [ admin ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]